
Reviews

Pekkamoi
@ K-Supermarket Pohjois-Haaga20 hours ago
3.5
Ihan jees

Tuntematon
1 day ago
2.7

KennaJ
2 days ago

2.6
Ovela jälkimaku 🤔

Flyingfinn1980
4 days ago
3.5
Scissor K
5 days ago
3.5
Hanna L
7 days ago
3.0

Joni
@ Alko Prisma Kosila7 days ago
3.4

Hessu V
7 days ago
3.6
Valtteri Koo
7 days ago
2.5

Mikko H
@ Alko Verkkokauppa8 days ago

3.7
Tuoksussa herkullinen kuivakka ruohoisuus, pientä yrttisyyttä myös. Ei tosiaan mitää peruslageria, tekee ihan mieli nuuhkia.👌
Maku alkaa maukkaan maltaisena,kuitenkin kuivaava ruoho/olkisuus ottaa odotetusti vallan. Jälkimakua kohti kevyesti mausteista /yrttistä kulmaa mutta loppuun vaan tyylikäs katkeron puraisu ja ei muuta kuin uutta hörppyä tekee heti mieli 😉👌
Saunan jälkeen terasilla toki puitteet kunnossa juhannusaattona ja nautinto helppo saavuttaa mut tosi hanakasti häviää mukista 😄 Pitkästä aikaa tosi innoissaan jostain lager alatyypeistä taas, jotain tälläistä pitäisi Olla se ns. Perusolut aina ! 🤝