
Reviews

Syke
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 month ago
3.5

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago

3.5

Tuska
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago

4.0

KallioUG
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago

3.8
Yks vahvempi mangomehu ennen ruokaa.
Sanna P
6 months ago

3.0
Jaaha.... Mangoinen, verigreippinen, karvaan katkera... Ei niinkään minun makuun mutta join 👍🏼

Heidaam
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki6 months ago
2.9

Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago

3.2
Olis pitänyt tarkemmin katsoa että imperial on kyseessä. Maku hedelmäinen ei nyt ehkä erityisen mangoinen ja kitkeryys hautaa kaiken lopulta aika tehokkaasti alleen niinku imperialissa tapaa.

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago

3.6
Vähältä turhan kitkerä, on joo hedelmäinen ja pohjiltaa mukavan makuinenkin mutta maussa valitsee snadisti liiallinen kitkeryys. Oma Himolainen oli onneks parempi.
Reigo
7 months ago
3.9

zepicin
@ Tuju Taproom8 months ago

4.3
Mango nimensä mukaisesti pääosassa, taustalla trooppista hedelmää enemmänkin. Kuivahko, josta pidän…ja mäntyisestä havuisuudesta.
Jälkimakussa aavistus katkeroa.
Parasta ennen 25.9.2026