
Reviews

Kooppi
11 months ago

1.3
Karmee

Harri Amsterdam
11 months ago
2.6

Henkka
11 months ago

2.5

Arto
@ K-Supermarket Joutsa11 months ago
3.3
Makea ja vahva. Pieni sitruksinen (lime?) maku. Ihan ok.

Sampppa
@ Alko K-Citymarket Tiiriö1 year ago

0.5
Saunan vilvoittelujuomana, makeaa pahaa kalijaa.

Aleksi S
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 year ago
3.2
Lasiin kaatuu kirkas, haalean kullankeltainen olut. Keskikarkea, valkoinen vaahto vain käväisee juoman pinnalla ja häviää sitten nopeasti.
Tuoksu aavistuksen makea ja enemmänkin limpparimainen kuin tequilamainen kuten esittelyssä sanottiin.
Maku myös makea. Hedelmiä, limeä ja havua pääasiassa. Jälkimaku kevyt ja nopea.
Olut toiminee parhaiten jääkylmänä limenviipaleella höystettynä. Juotavissa mutta ei pääse toivelistalleni.

Akseli H
1 year ago
1.8

kariwa
1 year ago
1.0
Hari
1 year ago
3.1