Wolf of Wolves 8.0%, Paihalas Brewery, Finland
28 ratings
3.7
Wolf of Wolves
8.0% Bière de Garde
A dark, not-so-sour Bier de Garde. You’ll find a lot of malty tones, hint of sweetness, bitterness and ripe stone fruit characters. Barrel aged for 17 months. 0,375l 875 Bottles
Barrel aged

Reviews

Post author: Jussi K
Jussi K
@ Tokmanni Kokkola
5 days ago
3.2
Kestää aueta ja on tarkka lämpötilasta. Tammea, yrttejä, pientä paahteisuutta ja hieman katkeroa.

Post author: Marko A
Marko A
5 days ago
Wolf of Wolves, Finland
3.7

Post author: Jali N
Jali N
@ Ravinteli Haarla
19 days ago
Wolf of Wolves, Finland
4.8
Aika miedosti hapan, jännä hapon ja makeuden yhdistelmä. Tuoksussa mieto viski, johtuukohan tynnyri kypsytyksestä. Ehdottomasti jatkoon, paras olut mitä oon pitkään aikaan juonu.

Post author: Mirdo
Mirdo
2 months ago
3.8
Viinisen kitkerän hedelmäinen. Oikein sopiva jälkkäri lauantai-iltaan

Post author: Mikko Matias
Mikko Matias
2 months ago
4.0
Tumma, punertava, samea, hieman hapan, pehmeä

Post author: MMM
MMM
2 months ago
3.5

Post author: THauturi
THauturi
@ Alko Verkkokauppa
4 months ago
Wolf of Wolves, Finland
4.2
Näin Lappi lähellä sydäntä olevana ensimmäinen Paihalas ja Biere de garde maistoon: Punertavan rusehtavaa,sameaa olutta vaahtorenkaalla.Todella terävä,pistävän happama,ilmeisesti villihiivainen tuoksu aavistuksella makeutta.Tuoksuun myös kuivaa tynnyriä.Olipas hieno tuoksu. Makuun hienostunutta maltaisuutta,suolaista happamuutta,villihiivaa,kuivaa puuta,hieman mäntyisyyttä ja taustalla hieman kypsän hedelmäistä makeutta.Näin ohuella rungolla ei ikinä uskoisi 8%,lasin voisi tyhjentää yhdellä huikalla.Hieno olut.

Post author: Jussi
Jussi
@ Explosive Bar (Pommi)
9 months ago
Wolf of Wolves, Finland
4.1
Alkuun kirkkaana ilman sakkaa. Mahonki, ei vaahtoa. Kirpsakka, sitruksinen, viinimäinen. Kepeän hapan kylläkin, makoisasti. Sitrusta, karhunvatukan siementä tammitynnyriä maussa. Eto peli, ai että

Post author: zepicin
zepicin
@ K-Supermarket Pohjantähti
11 months ago
Wolf of Wolves, Finland
4.2
Hieman pehmeän hapan, reilun tamminen. Omenaisen marjainen, taustalla hiven mäntyisyyttä. Mainio jälkimaku. Pullotettu 3.7.2024 Parasta ennen 6/2034

Post author: Janne G
Janne G
@ One Pint Pub
11 months ago
3.3
Sama tyyli, tuplasti vahvempi, ihan jees 👍