
A dark, not-so-sour Bier de Garde. You’ll find a lot of malty tones, hint of sweetness, bitterness and ripe stone fruit characters.
Barrel aged for 17 months.
0,375l 875 Bottles
Barrel aged
Reviews

Jussi K
@ Tokmanni Kokkola5 days ago
3.2
Kestää aueta ja on tarkka lämpötilasta. Tammea, yrttejä, pientä paahteisuutta ja hieman katkeroa.

Marko A
5 days ago

3.7

Jali N
@ Ravinteli Haarla19 days ago

4.8
Aika miedosti hapan, jännä hapon ja makeuden yhdistelmä. Tuoksussa mieto viski, johtuukohan tynnyri kypsytyksestä. Ehdottomasti jatkoon, paras olut mitä oon pitkään aikaan juonu.
Mirdo
2 months ago
3.8
Viinisen kitkerän hedelmäinen. Oikein sopiva jälkkäri lauantai-iltaan

Mikko Matias
2 months ago
4.0
Tumma, punertava, samea, hieman hapan, pehmeä

MMM
2 months ago
3.5

THauturi
@ Alko Verkkokauppa4 months ago

4.2
Näin Lappi lähellä sydäntä olevana ensimmäinen Paihalas ja Biere de garde maistoon:
Punertavan rusehtavaa,sameaa olutta vaahtorenkaalla.Todella terävä,pistävän happama,ilmeisesti villihiivainen tuoksu aavistuksella makeutta.Tuoksuun myös kuivaa tynnyriä.Olipas hieno tuoksu. Makuun hienostunutta maltaisuutta,suolaista happamuutta,villihiivaa,kuivaa puuta,hieman mäntyisyyttä ja taustalla hieman kypsän hedelmäistä makeutta.Näin ohuella rungolla ei ikinä uskoisi 8%,lasin voisi tyhjentää yhdellä huikalla.Hieno olut.

Jussi
@ Explosive Bar (Pommi)9 months ago

4.1
Alkuun kirkkaana ilman sakkaa.
Mahonki, ei vaahtoa.
Kirpsakka, sitruksinen, viinimäinen.
Kepeän hapan kylläkin, makoisasti.
Sitrusta, karhunvatukan siementä tammitynnyriä maussa.
Eto peli, ai että

zepicin
@ K-Supermarket Pohjantähti11 months ago

4.2
Hieman pehmeän hapan, reilun tamminen. Omenaisen marjainen, taustalla hiven mäntyisyyttä. Mainio jälkimaku.
Pullotettu 3.7.2024
Parasta ennen 6/2034
Janne G
@ One Pint Pub11 months ago
3.3
Sama tyyli, tuplasti vahvempi, ihan jees 👍