
Reviews
MakeJ
@ K-market Röykkä17 days ago

3.0
Tumma samea olut vaalealla vaahdolla. Vahvahko oluinen tuoksu. Samoin maku, melko karvaskin, tuhtia tumman oluen tyyliä.

Puuri S
1 month ago

3.4
Nasta.

Lucalja
@ Käsityöläispanimo Grönbacka2 months ago

2.6
Ihan ok.

Joel F
3 months ago
3.3
Jt
8 months ago
3.1

Lexa
8 months ago

3.1
Aika tyypillinen grönbackalainen, karamellimaltainen ja rukiinen, leipäisyyttä
Osmo S
8 months ago
3.3

Petri P
@ Käsityöläispanimo Grönbacka9 months ago
3.4

MarBeq
@ Käsityöläispanimo Grönbacka10 months ago

3.4
Kaunis punaruskea väri, hyvä vaahto. Suklaisen hapokasta.

Unicorn
@ Nurmirock11 months ago
3.1