
Reviews

Vienis
@ Gastropub Tuulensuu19 days ago

3.0
Todellakin kuiva. Haluaisin tykätä enemmän mutta jää liian yks-tahoiseksi.

Simpuli
@ Temperance Brewing4 months ago

3.0

Syke
@ Temperance Brewing5 months ago
3.0
Koslowski
6 months ago
3.0
Vähän hapan omenasiideri, josta olisi mukava tykätä. Mut kun ei vaan oikein oo mun juttu. Kiva pullo, kuitenkin.

HooDee
7 months ago

3.3
Ihan kelpo siideri.

Jon T
@ Vaski Cider & Distillery9 months ago

3.3

Päivi K
@ Vaski Cider & Distillery9 months ago

3.1
Yksisarvinen
@ Vilja Beerfest 202511 months ago

3.5
Kuiva ja hapokas, melkein tuntuu kuplaisuutta. Omenaa reilusti. Pieni annoskoko hyvä.

Edible
@ Vilja Beerfest 202511 months ago

3.3
Hyvin kuiva, voimakkaan makuinen ja vahvasti omenainen.

Eve K
@ Turku Craft Beer Park 20251 year ago

4.3
Raikkaan tömäkkä ja viinimäinen puraisu. Maukas ja erittäin herkullinen.