
IBU:17
Reviews

Mikko M
@ Alko K-Citymarket Rauma4 months ago
4.0
Makea ja marjainen maku, mut kirsikan tuntua en saanut.miellyttävä kevyt stout.

Merchan
@ Cervecería Boulevard4 months ago

5.0
Kikouwa
7 months ago
4.0
Conoseur
7 months ago
3.9

Jeppe
11 months ago

Markku N
1 year ago
3.8

Mustaoinas
1 year ago
3.5

zepicin
@ Alko K-Citymarket Tiiriö1 year ago

3.6
Olinkin jo maistanut tämän.🫣
Nyt kirsikka tuntuu voimakkaammalta.
Parasta ennen 10/2027

Jiimies
@ Alko Ainoa1 year ago

3.9
Musta.
Tuoksussa tumma hedelmäisyyttä aavistuksella vaniljaa.
Makean marjaisan hapokas kärki, runko makean mokkaisaa ja suklaista karamelliä. Jälkimaku marjaisan suklainen.
Makea, aavistuksen kevyempi, alle kymppivolttinen kuitenkin. Oikein soiva kokonaisuus!

Musti77
1 year ago
3.3