
Hops:Citra, Galaxy
Reviews

Naipout
@ K-Citymarket Pirkkala11 months ago
3.0

kaaostaja
@ K-Supermarket Pekuri1 year ago
1.3
..tölkin pohjalta tuli hiivaa lasiin 😖
Todella tylsää.
Sameassa keltaisessa oluessa leijuu hiivahiukkasia.
Mausta ei ota selvää, kuuluuko pistävyys kyytiin vai onko se hiivakuorrutuksen sivuoire.
Kun antaa hiivan laskeutua, ei sekään ihmeemmin auta. Olut ei ole hyvää.

vautere
1 year ago

3.0

Timo K
@ K-Supermarket Pekuri1 year ago

3.8

Jiimies
@ My Wonderful World of Beers1 year ago

3.8
DUMBOn maisemissa syksyn seikkailujen jälkeen. Olut löytyi kuitenkin Raumalta!
Humalaisen hedelmäinen tuoksu on mukaansatempaava.
Pehmeä ja kevyen humalainen kärki. Pehmeä ja hieman jauhoinen runko. Jälkimaku hedelmää pehmeässä muodossa.

zepicin
@ Salama Brewing2 years ago

3.7
Hedelmäinen, sitruksinen. Jälkimaku hieman kuivahko.