
Reviews

Mightykoala
5 months ago

3.8
Mallasta, leipää, paahdetta ja makeutta.
Oikein mainio doppelbock. Maut tasapainossa. Kiva kun tästäkin oluttyylistä tulee uutuuksia vastaan.
(5+8+4+7+14=38) 3,8

Risto-Matti K
7 months ago
3.5

Jarno T
8 months ago
3.5
Hui helv....panimolla vieraillessa tätä olutta taidetti mainostaa paikallisena tuplapukkina, mutta parempana. Tämä olut oli suunniteltu vain humaltumiseen ja Virossa oli sanonta "hakkaa sarvee" kun meillä on, että nousee päähän. No en epäile yhtään tämän oluen sarveen hakkaamista. Lopulta, kyllä ihan maistuva doppelbock.

Tomi V
@ Pühaste Web Shop8 months ago

3.6
Vallan maukasta, voimaa on riittävästi.

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood9 months ago

4.0
Maltainen ja kuivahedelmäinen kunnon tuplapukki. Makeus ja katkerot sopivassa suhteessa.

oipaT
@ Pühaste Web Shop9 months ago

3.5
Nimensä mukaisesti sarvipää taidetölkissö muutaman lepakon kanssa. Niin, eihän sen sarvipään aina tarvitse pukki olla kuvattuna tässä tyylilajissa. Mahonginruskea (kuvassa liian punertava) juoma, valitettavasti hiekanvärinen vaahto poreili pois.
Salmiakkisuus alkaa jo korostumaa ja loppuen lopuksi muut maut jäävät statistin rooliin.

HarriL
@ Uba ja Humal1 year ago

3.6

Kassittaja
1 year ago
4.0

Sven S
1 year ago

4.2
Hea! 698 - BB 21.10.26
Smurffi41
1 year ago
3.8