
Reviews
PL V-vik
1 year ago
4.1
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

4.4
Olut on musta, vaahto beige, isokuplainen ja aika nopeaan katoava.
Tuoksu on viskiin taittuva, kahvinen, tuhdin paahteinen.
Maussa tulee viski, paahde ja kahvi ensimmäisenä läpi. Paahde on aika pitkään suussa. Tosi monivivahteinen olut ja alkoholi ei maistu liikaa läpi.
Nyt on hyvä imperial stout

volvo_mainjac
1 year ago

3.9

Daniel P
1 year ago
4.0
Fredrik A
1 year ago
5.0

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg1 year ago

4.4

P-o O
1 year ago
3.8
wallegran d
2 years ago
5.0

Hebbemetal
2 years ago

3.6

Krusecontrol
2 years ago

3.6