
Reviews

Syke
7 days ago
3.4

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari7 days ago
3.2

Jussi Koo
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 month ago

3.4
Lasiin kaatuu samean keltainen tsekkipils Ruotsista, tuoksu on hyvin miedon maltainen. Vaahtoa syntyy puolentoista sormen paksuudella.
Maussa reilua olkisuutta, viljamaisuutta sekä maltaisuutta. Aika reipas ja hyvin puhtailla mauilla varustettu tsekkipils. Jotain tästä jää silti puuttumaan, kaipaisi humalaisuutta ja sitä tiettyä tsekeille ominaista makeutta.
Toast skagenin kanssa oikein oiva yhdistelmä 🍻

Robert H
2 months ago

3.2

Willy
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari4 months ago

3.5
Erittäin makoisa pilssi ja hintakin oli ok.

Tuska
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki5 months ago

3.5

KallioUG
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki5 months ago

3.4
Ruokajuomana pilsiä.

Vindos
6 months ago
3.3
Teepekk
6 months ago
3.2
zeppane87
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki6 months ago
2.7