
A wheat stout aged in whiskey barrels. Collaboration with Bravoure.
Reviews

Harala
@ Lauvas Alus5 months ago

4.3
Hieno tynnyröinti, suunmukainen muutenkin.

Thunderpedal
@ Pühaste Taproom Tallinn7 months ago

4.4
Onkohan ensimmäinen vehnä(imperial)stout meikäläiselle, taitaa olla. Mielenkiinnolla maistamaan.
Tuoksu tarjoilee paljon suklaata ja sen jälkeen viskiä. Maku on suklainen, reilun suklainen. Ehkä jopa konvehtinen välillä, eli imelä on. Pienesti näyttäytyy myös liköörimäistä punaista marjaisuutta. Viski tynnyristä on maukasta ja sopivasti esillä, ei varasta koko showta. Kaiken suklaan alta pilkistää vähän tummaa kahviakin.
Jälkimaku on pitkän viskinen ja lopuksi hiukan puinenkin. Suutuntuma on tuhti, sakea ja öljyinen. Juotavuus on silti todella hyvä.
Veikkaan että vehnä tuo tähän tiettyä sakeutta ja täyteläisyyttä. Tämä oli täyteläinen, maukas ja yllättävän helppo juotava. Tosi hyvä ja mukavan erilainen olut.

Simeoni
8 months ago

4.2
Arnald D
1 year ago

4.0

Junde
2 years ago
4.9

Joakim P
2 years ago
4.4

orson
@ Hoptimaal2 years ago

4.3
Kivasti on tässä saatu laadukkaan pohjan päälle toimiva tynnyröinti.
Kuivahko, tasapainoinen, ryhdikäs, vaniljaa, viskiä, suklaata, tammea ja vaikka tämä ei ole mitenkään kepeä on juotavuus tosi hyvä. Suutuntuma oikein pehmeä.
Jorgeboy
@ Pühaste Taproom Tallinn2 years ago
4.4

Tanel K
@ Pühaste Kelder2 years ago

3.8