
Reviews

Tuska
@ Sadama Turg3 months ago

3.7

KallioUG
@ Sadama Turg3 months ago

3.7
Pehmeää portteria. Ei niin rukiininen kun vois olettaa.

Wesku
@ Systembolaget Haparanda3 months ago
3.5
Hyvä mentori. Paksua lötömiä.

Wayne Johnson
4 months ago

4.0
Pikku kahvia höystettynä kevyellä kermalla. Tämän lisäksi moniulotteinen ja maukas makumaailma. Aika tuhti - hyvä kokonaisuus.

Joakim P
4 months ago
3.6

pyksy
@ Systembolaget Haparanda4 months ago
4.3

Falconslukaren
6 months ago

4.5

Andy
@ Systembolaget Visby6 months ago

4.5
Mörk, fyllig och smakrik.
Janne S
6 months ago
2.5
Markus J
7 months ago
2.6