
Reviews

yoto beer cans
11 months ago

3.0

Pohjalaane
1 year ago
3.8

Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

3.5

Arto
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago
4.1
Lähti eka 'arvio' kuin teinipojalta. Nyt uusinta. Hyvä, maukas, hedelmäinen, raikas. Jees.

Hiilis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

3.4
Todella kuohkean, hattaramaisen ja kestävän vaahtokukkasen alla lepää tummankeltainen olut jonka miedohkossa tuoksussa voi aistia mm persikkaa.
Keskivahva runko sekä tasapainoinen suutuntuma koostumuksineen. Katkerot ovat hyvin maltilliset ja hedelmäisyys vähän keskivertoa voimakkaampi. Hiukan persikkainen makumaailma jatkaa siitä mihin tuoksu jätti.
Tasapainoinen teos jota ei ehkä muista enää vuoden päästä mutta jonka kyllä nauttii mielellään vaikka näin työviikosta palautuessa.

Tero M
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago

3.6
Lievän makeahkon hedelmäinen tuotos. Maussa mangoa ja hunajamelonia. Loppumaku vähän karvas

Harrit
@ K-Supermarket Lasihytti1 year ago

3.0
Kaunis väri, hieno vaahto ja hyvä tuoksu. Maussa pehmeä katkero, mutta itse humalat ovat muuten aika tylpänlaiset. Purkki ei mainitse lajeja, mutta en ihmettelisi jos olisi mallia vähän lätsähtänyt Mosaic. Ihan ok, muttei rapea tai raikas.

Pera Bissenmaistaja
@ K-Supermarket Lasihytti1 year ago
3.7
Tymäkkä ipa. Saksalaisuus näkyy maussa, ei tavanomainen ipa. Hieman hedelmää, ehkä greippiä. Erikoinen löytö, mistäpä muualtakaan kuin Lasihytistä.

Jocceri
@ K-Supermarket Lasihytti1 year ago

3.9
Kivan hedelmäinen tuoksu 👌
Maussa hedelmää, mallasta, ruohoisuutta ja humalaa. Myös luonnetta löytyy ihan hyvin katkeroiden muodossa. Pikkasen liian lämpimänä kaatui lasiin. Aika jyrkät maut mutta ihan ok IPA Saksasta 👍

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri1 year ago

Alelaarista.
Alkaa olla jo ehtoon puolella. Katkeran ruohoista ja tunkkaista. Juotava, mutta tuskin sitä mitä pitäisi.
Ei arvosanaa.