
Reviews

vautere
@ Graali1 year ago

4.2
Huh, onpa hyvä pils. Hapan, mutta ei liian sitruksinen. Persikkaa. Älyttömän raikas. Hieno soueri!

bsb
1 year ago
4.5

Tsirputus
@ Oluthuone Haka1 year ago

4.4

Alfred C
2 years ago
4.0

Jiimies
@ Trader Joe's2 years ago

4.1
Vaalea ja utuinen.
Superpersikksinen tuoksu.
Todella hapokas kärki vaniljaisella persikalla antaa fiiliksen jopa sourista, mutta hieman lisää kirpsakkaa persikkaa kaivattaisiin siihen ehkä kuitenkin. Rungossa makea persikkainen hedelmäisyys valloilla. Jälkimaku happaman kuivakka.
Simon P
@ BrewDog Seven Dials2 years ago
4.0