
We originally brewed this recipe with our buds out at North Park Beer Co. in San Diego & it turned out so fire that we gave it a rip on our system. Fully stacked with Citra Incognito, Strata, Cashmere, Talus Cryo & HBC 586 Cryo. Park it there & take this one for a spin.
Reviews

Janne O
@ Hophaus Kuopio11 months ago
4.2

Ville O
@ Hophaus Kuopio11 months ago
4.4
Hurjan appelsiininen ja ananaksinen mehuliemi. Voltit on kovat, mutteivät maistu.

Unicorn
@ Olutravintola Konttori2 years ago

3.9
AlexanderTheGreat
@ Mallaskellari2 years ago

4.3
Samea, vahva nektariinin tuoksu. Maussa vahvasti nektariinia, vähän sitrusta, raikkautta, aivan vähän potkua. Ei maistu ollenkaan TIPA-vahvuiselta. Erittäin hyvä olut

Jouni M
@ Crafters2 years ago
4.0

Janne O
@ Hophaus Kuopio2 years ago
4.3

orson
@ Hophaus Kuopio2 years ago
4.2
Makeahko, ehkä hieman liian, mutta muuten tosi kivan tasapainoinen, pehmeä ja puhdas.

Joakim P
2 years ago
4.3

Riku K
@ Olutravintola Konttori2 years ago

4.1
Verrataan Revenantteihin.
Perus hana vaahdot.
Hennon samea ja kirkkaan keltainen.
Tuoksussa todella paljon herukan lehteä. Limettiä, sitruunaa, kirpeä ananas, persikka. Miellyttävä. Aprikoosia.
Aika hyvä. Sitä mitä tuoksu lupaa. Tuhti runko. Aavistuksen makea. On tässä pieni hiivaisuus. Yli kypsää ananasta, hedelmän kuorta, puumaisuutta, herukkaa. Ei tämä Revenantin veroinen ole missään nimessä. Hyvä kyllä silti. Runko mallia vahva. Vähän raaka suutuntuma. Sokeriruokoa. Voisi tämä vähän raikkaampi olla. Tuhti runko syö raikkautta.
Peräkärryä pikkuisen on. Ihan jees tasapaino kun lämpiää. Limettiä paljon yli kypsänä. Molemmat tänään juodut Revenantit nostan tämän edelle.
Jani "Kankero" K
2 years ago
4.2