
Reviews

Markku B
@ Hoptimaal6 months ago
3.2
Noooo... ihan jees.
Ville H
@ Hoptimaal6 months ago
3.4
Joulukalenterin luukku #7.
EetuS
7 months ago

3.4
Sloan J
9 months ago
4.2

Liemiherra
@ Vinmonopolet Narvik1 year ago

3.0
Ehti melkein pilaantua Norjan tuliainen, mutta ihan hyvä olut vaikka leima meni pitkäksi.

Arnaud
@ Wild' Lab2 years ago

3.7

Beer't
@ Wild' Lab2 years ago

3.7
Bonne petite Saison norvégienne.
Parfaite avec des frites boulet sauce liégeoise.

Par_tane
@ Vinmonopolet Tromsø Sentrum2 years ago
3.8

SteinarGF
@ Smia2 years ago

5.0