
Reviews

Géchris B
3 months ago

3.2
Een meer dan prima bruin abdij bier!
Martijn
1 year ago

3.6
Fieneke v
@ Danique4 years ago
3.5
Niet verkeerd gewoon prima
Fieneke v
@ Danique4 years ago
3.5

Weepapa
@ Venlo5 years ago

3.6
Fijn kruidig, lichtzoet met licht geroosterde tonen en zachte karamelsmaak.🍻
Aurélien O
5 years ago
2.3

Smulrol83
5 years ago
3.5

Tuinie
5 years ago

3.4

Robin V
6 years ago

3.7

Paulibeer
6 years ago

3.1