
Reviews

OhraVesku
5 days ago
3.7
Normivaahto, sitruksinen ja raikas, mosaic taustalla maistuu, aika pehmeä suussa ja lopussa sopiva katkero, aika kiva American ipa.
RikuVihreävuori
28 days ago
4.0

Stefoobg
2 months ago

4.0

Hakaniemen Thori
3 months ago
3.1

Gabite
4 months ago
3.0

Jari K
4 months ago

3.3
Ihan hyvää

ThaMasterz
9 months ago
3.1

keijoking
@ DrinkOnline.eu10 months ago

3.3
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä läpikuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Greippiä, muutoinkin erittäin sitrus hedelmä painotteinen maku, hyvin kuiva.
Hedelmäinen ja humalamainen.

Markku B
@ Tuju Taproom11 months ago
3.7
Sopii myös teemaan kesäloman aloitus. Oikein mainio American Ipa.

nqgolov
1 year ago
5.0