
IBU:30
Hops:Tettnanger
Reviews

Morten Nilssen
7 months ago
2.0
Janne G
@ Kroa10 months ago
4.1
Reilu vuosi sitten maistettu samassa paikassa. Todella hyvä... jouluolut 😁
MakeJ
@ Kroa10 months ago

3.2
Tumma olut vaalealla pienellä vaahdolla. Maku tasainen pyöreä hieman terävä muttei karvas. Tämä kylmänä, hieman lämmenneenä oluen mausteisuus pääsi esille. Kyllä tätä illanistujaisissa näin kesän lopullakin hyvin juo.

Kinnune
@ Funken Bar2 years ago

4.2
Hyvä jouluolut.
Maltainen, hieman karamellinen runko, seassa sopivasti luumua. Pinnalla sopivasti karvautta vastapainoksi ja ihan pieni häivähdys mausteita.
Janne G
@ Kroa2 years ago
4.1
Oli ravintolan viimeinen lajiaan. Todella maittava vahva tumma olut. En ihmettele, että oli mennyt kaupaksi 😋