
Reviews
Roy L
@ Alko Kristiinankaupunki23 days ago
3.1

Ville-Veikko
23 days ago
3.0

Walrus76
@ Alko Tikkurila2 months ago

3.8

Erika L
@ Alko Tikkurila2 months ago

3.3
Primarius
3 months ago
3.2

Hannu L
@ Alko Prisma Seinäjoki4 months ago
3.5
MakeJ
4 months ago
3.5
Vahva hyvä omena siideri. Mahtavan kuiva ja hapokas.

Tapsa K
@ Alko Verkkokauppa6 months ago

3.8
Kokeiluun otin tämän. Nopeasti vaahtoavaa. Aromi voimakas. Alkumaku sopivan makea, ilmeisesti kuiva. Mutta parempi näin kuin liian makea. Jälkimaku on pirteä ja hedelmäinen. Kesä juomaksi erittäin hyvä.

Toni
@ Alko Prisma Joensuu7 months ago
3.4
Vahva, hapos maku. Kyllä tästä sitä aitoa siideriä löytyy.
0,33 plo

Lasis
@ Alko Palokka9 months ago

3.5
Kesä on jo ohi mutta siiderit ei. Tuoksu hiivainen. Maku hiivainen mutta raikas ja kirpsakka omenainen. Hyvä juoma.