
Reviews

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg3 months ago

3.4

Wiberg T
3 months ago
3.4

Skrietlili
4 months ago

2.3
Nja inte något jag kommer köpa igen. Men jag kommer ta nya tag i kampen att lära mig tycka om mörk öl.

Tarzan
9 months ago
1.0
Inget jag köper igen, det räcker så.

En kullas ölresa
2 years ago
3.8

SimonPersson
2 years ago

2.8

Rabelo
@ Systembolaget Haparanda2 years ago
3.0
Valoa tulee läpi. Tuoksu ei anna paljoa, jotai lakritsisuutta. Aika hyvä. Pieni paahde ja makeus. Vesitetty versio porterista joka on mahtava. Mutta hyvä tämäkin

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

4.0

Anthondrickeröl
2 years ago
2.8