
Reviews

Peter S
6 months ago

3.1

Tarzan
1 year ago
2.0
Inte den godaste Märzen jag smakat och Fulltofta har felaktigt eller på skoj hittat på en egen stavning på etiketten, nämligen ”märtzen” 🤔

Roywenk
2 years ago
4.0
Bra, synd att det inte får heta Oktoberfest

Robert H
2 years ago

3.4