
Reviews
Joona M
@ K-Citymarket Järvenpää19 days ago

1.0
Väriltään tummahkon kellertävä ja varjoisa.
Kaataessa vaahtosi hieman sekakupla vaahtoa.
Tuoksultaan tunkkainen ja aika samallainen puistattava kuin se oltermanni olut.
Maultaan melko saman tyylinen kun olterman olut mutta leipäinen eikä hyökkää.
Jälkimaku on hiukan väkevä.
Melko pahaa olutta.
Älkää ostako jollette oo myrkyn fanei.
Näköjään tämä panimo ei osaa olutta tehä vaikka idea on hyvä.
Juo väkisin.
Sinänsä osuva nimi sillä myrkkyähän tämä on.

Lagerlahna
@ Käsityöläispanimo Grönbacka2 months ago

2.8
Vähä hiilihappoinen, ihan maukas
Mallasgosso
2 months ago

2.9
Raikas, mieto ja vähähiilihappoinen.

Mikko K
@ Prisma Tripla7 months ago

3.0

Lennu 82
@ K-Citymarket Järvenpää7 months ago

3.4
Mukavan katkeraa ja vähä hiilihappoista.
Mikro77
7 months ago
2.5

Petri P
@ Käsityöläispanimo Grönbacka9 months ago
3.4
Marko K
10 months ago
3.0

THauturi
@ K-Citymarket Järvenpää11 months ago

3.8
Lasiin kaatui kultaista,hieman rusehtavaan taittavaa,lähes kirkasta olutta vaahtorenkaalla.Tuoksussa tummaa hedelmää,maltaisuutta ja humalaa.Makupuoli antaa pehmeää mallasta,hieman karamelliä,vahvaa katkeroa,tummaa rusinaista hedelmäisyyttä.Mukavan maistuva,bittermäinen olut.

M4KE@74
@ K-Citymarket Klaukkala11 months ago

3.2