
Reviews

SushiV
2 years ago
4.5

Kapteeni Suurleuka
@ Pühaste Taproom Tallinn2 years ago

4.4
Aina toimii Pühaste. Ja tää on sitä taattua laatua. Pehmonen noin vahvaksi mutta hienosti myös kertoo että kaikki 8 pros on paikalla. Maku alussa hieman mallaskaramellinen josta humalat alkaa pitämään lystiä suussa. Jälkimaussa sopivaa kuivuutta ja hienoista aprikoisia, sekin kuivattuna ja upean makeana. Toimii.

Mika69
2 years ago
3.6
Hynde
2 years ago
3.8

Ph R
@ Carnotzet PH2 years ago
3.5

Thunderpedal
2 years ago

4.0
Napakkaa sitrusta ja kaiken maailman muita hedelmiä. Pientä karvautta, humalointi on avokätistä.
Liukas suutuntuma, (humala)öljyinenkin. Kuplia on melko reilusti. Rauhallisemmin juotava oli tämä, hyväksi sanoisin.
Pühasteella on kyllä selkeä tunnistettava tyyli "pohjamaku" ddh dipoissaan, ei voi erehtyä.

Theukka
@ SIP Tallinn2 years ago

3.8
Aiemmin tällä viikolla nautittu. Tä on taas tällaista petollista kamaa
Hedelmäistä ja pehmeää, tosi helppo juotavuus ja alko ei maistu läpi.

Jukka S
2 years ago
3.3

Emil von Höfner
2 years ago

3.5
Nättiä sameeta mehua! Tuoksussa selkeä mango appelsiini ananas, mutta joku epämiellyttävä sivutuoksu joka on esillä myös maussa. En osaa luonnehtia. Tunkkainen / kaasuinen? Hyvää tämä silti on!

heinj51
@ Tuju Taproom2 years ago

3.1