
DIPA brewed with Citra, Motueka & Nelson Sauvin hops
Reviews

orson
@ Hophaus Kuopio1 year ago

3.7

Tero M
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago

4.3
Runsaan makean/sitruksisen hedelmäinen maku. Maussa mangoa,guavaa,greippiä ja veriappelsiinia.

Lauri
@ Hophaus Kuopio1 year ago

4.2
Ohuen vihertävän tummankeltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, makean, karkkimaisen ja kypsän trooppisen hedelmäinen (guavaa, papaijaa, aprikoosia, mangoa, ananasta) sekä ohuen kauraisen maltainen ja viljainen.
Maku runsaan, kypsän, makean ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (papaijaa, guavaa, mangoa, aprikoosia, litsiä, ananasta), ohuen greippinen ja pihkainen, hieman saippuamainen, pehmeän vaalean maltainen ja kauraisen viljainen sekä melko maltillisen humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset, vaikkakin hieman raskaat maut. Suutuntuma on melko täyteläinen pehmeä ja vähähiilihappoinen.
Maukas, runsaan hedelmäinen, paksun täyteläinen, hieman raskas ja tunkkainen, mutta ihan mukavasti juotava NEDIPA. Hyvä olut, mutta odotukset olivat hieman kovemmat.

JSJ
@ Hophaus Kuopio1 year ago

4.1

Johan B
1 year ago

4.3
Juicy. Sweet ripe tropical fruits. Herbal, piney & spicy. Still really good!
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.5

Johan B
2 years ago

4.3
Aroma: Citrus, citrus peel, tropical fruits. Quite herbal, earthy and slightly floral.
Taste: Sweet, juicy, soft, smooth. Sweet ripe tropical fruits. Herbs, pine, spice. Slightly bitter.
Another great beer from The Wood Brothers!