
259 ratings
Wood Brothers Brewing Co.
Canada
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

yoto beer cans
@ Pien Shop & Bar5 months ago
3.3
Samih
6 months ago
4.0
Samea ja hienosti vaahtoava. Paljon greippiä ja hieman pomeranssinen. Lopussa hyvä tujaus mangoista makeutta.

LANU
7 months ago
4.5
🍻Uusi olut Pintissä🍻
Olut kaatuu lasiin oranssinrusehtavana, mehumaisen sameana ja paksun oloisena. Ohut ja tiivis valkea vaahto jää pinnalle.
Thiolisoitu olut.
Tuoksu on sen mukainen: intensiivinen ja vahvasti hedelmäinen. Ensimmäisenä esiin nousevat passionhedelmä, appelsiini, mango ja greippi. Taustalta löytyy myös melonia ja hieman valkoherukkaa.
Maku seuraa tuoksun lupausta uskollisesti: Jykevän hedelmäinen.
Passionhedelmää, appelsiininkuorta, aprikoosia, ananasta, guavaa, hedelmämarmeladia, ylikypsää mangoa, limeä... Hedelmää jos jonkin näköistä. Jälkimaku kevyesti yrttinen.
Thiolien vapauttamat maut yhdistettynä pehmeään mallasrunkoon, niin kyllähän tämä toimii.
Suutuntuma tuhti, aromaattisen hedelmäinen ja makeahko.
Cänädä 🇨🇦🫶🍺

Jiimies
@ Tapperij Het Veulen7 months ago
3.8
Vaalea keltainen ja samea.
Vaimean hedelmäinen tuoksu.
Makean hapokas kärki. Tanakan paksu, kuivakan appelsiininen runko, jossa hiivaisuutta. Jälkimaku imelän hedelmäinen, ujosti hapokas.
Pitkän päivän päälle oivallinen valinta! Työreissun vika ilta, joten katsotaan mitä kaikkea tästä paikasta irtoaa. Ainakin Factory brewing Helsingistä on täällä kova sana aiemman tap takeoverin jälkeen.
Tölkkitaiteesta täysi kymppi! 😄

Miika
@ Pien Shop & Bar8 months ago
3.5

Markku B
10 months ago
3.7











