
Reviews

pyksy
27 days ago
4.0

Kinnune
@ Café Kievra1 month ago

3.8
Maistuva radler. Sitruunaa ja limeä pinnalla, appelsiinia taustalla. Makeahko.
- - -
Tasty radler with lemon and lime on top and some orange in the background. Sweetish.

V1lle
@ K-Citymarket Reijola Lappeenranta1 month ago

4.0
Kauniilla vaahdolla lasiin
Kivan maukas sitruunaradler. Ehdottomasti toistekin

Yeast yanni
@ K-Citymarket Veturi Kouvola5 months ago

2.2
Maistuva sitrusjuoma.

Zuuks
7 months ago

3.1

Allu
@ William K Kurvi7 months ago

2.4
Aika jeppis, yllättävän kirpeä ellei jopa hapan jälkimaku radleriks. Voisin juua kyllä uudelleenki, ei valittamista.

Mark
10 months ago
3.0
Odotettua miedompi maku. Olisi olut sekä sitrus saanut maistua enemmän.

Akseli H
11 months ago
1.4
Karlos Amore
@ K-Citymarket Easton1 year ago

Olutsieppo
@ K-Supermarket Knuutilankangas1 year ago
3.3
Raikas ja sitruksinen mehu.