
Imperial stout brewed with tonka beans and Ceylon cinnamon.
Reviews

Wotanik
@ Pühaste Web Shop1 month ago
3.9

Tuomas S
2 months ago

4.1
Suklaata, likööriä

Wotanik
@ Pühaste Web Shop2 months ago
3.9

Igunator
@ DrinkOnline.eu4 months ago

3.7
Tonkapavulla ja kanelilla maustettu imppi Puhastelta. Ei panimon parhammistoa omaan makuun, nuo adjunktit maistuu kokonaisuudessa hiukan liikaa.
Ulkonäkö on mitä pitääkin, pikimusta ja hiukan öljyinen. Ruskea, pienikuplainen vaahto katoaa lähes heti kaatamisen jälkeen.
Tuoksussa ensimmäisenä tuntuu kaneli joka puskee läpi kaikesta muusta. Mukana on myös syvää maltaisuutta ja hiukan poltettua sokeria.
Maussa kaneli tuntuu, mutta ei yhtä paljon. Sen sijaan tonkapavun ominaismaku hallitsee kaakaomaisena. En ole tämän isoin fani. Alkoholi on mukana myös, viinimäisenä taustavireenä.
Jälkimaku on alkuun kuivan suklainen ja kanelinen. Lopuksi lähinnä makea ja lämmittävä.

Jouni H
@ Pühaste Web Shop4 months ago
4.2

Ihoden kaljakeisari
@ Pühaste Taproom Tallinn6 months ago

3.7
Joulu jatkuu. Sain lopun mitä tätä oli jäljellä ja siksi ilmaiseksi 😅
Vahvasti tonkapapuinen olut. Pieni kanelikin löytyy, mutta tonka peittää lähes kaiken alleen.
Vinit R
6 months ago

4.1
Des saveurs incroyables de moutarde et de pain d’épice!! Je recommande fortement!!

Tero
@ Pühaste Taproom Tallinn7 months ago

4.0
Kaffea, paahteisuutta, syvän tummaa herkkua!
Harri
@ DrinkOnline.eu7 months ago
3.6

oipaT
@ Pühaste Web Shop9 months ago

3.5
Perhosia siellä täällä ja naisella on tuplasiivet selässä. Ja kun tähän vielä lisätään kanelin tuoksu ja mustaan juoman myös sen maku - niin onhan se fantastista; joidenkin mielestä. Tässä juomassa parasta on tölkin kuvitus. Salmiakkista makua häiritsee kanelimainen siipien läpsyttely.