
Reviews

Benx1707
@ Pasin olutkellari5 months ago
3.6
Pehmeä makeahko hieman appelsiinia
Purtsi
5 months ago
4.0
Tosi hyvä

Jopburger
6 months ago
3.5
Mirdo
6 months ago
3.5
Nimensä mukainen, mutta hieman vetiseksi jää tummaksi belgiksi
Lolli
6 months ago

4.6
😋

Wil N
@ Tom Beers6 months ago

3.6

Vindos
@ Alko Verkkokauppa7 months ago
3.8

Phil1977
@ JD7 months ago
2.0

Simousse
8 months ago
3.7

Pintavier
8 months ago
3.4