
IBU:3
Malts:Pils, Wheat
Reviews
Zaphood
1 year ago

3.5
Hyvin samea pähkinänruskea olut. Vaahto on kauniin valkoinen, ohut. Tuoksu on hedelmäinen, miellyttävä, ihan kuin riesling.
Maku on todella hapokas, viinimäinen, kuivakka.
Loppumaku on kuin kuivan valkkarin jäljiltä, hapokas ja puraiseva.
Todella mielenkiintoinen wehnäolut! Mukana on maitohappobakteereita...

hugo brew
@ Hugo Brew2 years ago

3.0

Briegel
3 years ago
3.5