
Reviews

Cedric C
7 months ago

3.5
đđ·đđ· un gros gros stout bien costaud.

Jampe
8 months ago
4.1

Igunator
@ DrinkOnline.eu8 months ago

3.8
Kroatiasta kajahtaa! TÀllÀ kertaa tÀllainen kahvinen imperial stout, varsin asiallinen tuote.
Kaatuu lasiin odotetusti pikimustana, vaahtoa melko hillitysti. Tuoksussa korostuu voimakkaasti kahvi, ihan kuin lasissa olisi kylmÀÀ espressoa. KevyttÀ mallasta ja vaniljaa tulee myös esiin.
Maku on pehmeÀ, maltainen ja hiukan makea. PientÀ hapokkuutta on myös havaittavissa. Hiilihappoa on melko vÀhÀn. Hyvin suklainen ja kahvinen kokonaisuus.
JÀlkimaku on aluksi kuivan katkera mutta muuttuu pian lÀmmittÀvÀksi mauksi joka jÀÀ maistumaan suuhun.
makesco
@ Glam Beer Therapy10 months ago
3.6
Lynne C
@ Zil Verne2 years ago

4.0
Dark, smooth and is exactly as you expect. Warm alcohol burn that gently comes through. Nice but one was enough for the night
Kenny Rodger
@ Zil Verne2 years ago
3.7

Flo M
2 years ago
3.5

Captain Chimay
2 years ago

3.8

Tuomas S
@ Mala Butiga2 years ago

4.0
PehmeÀn kahvinen, vaniljaa ja yllÀttÀvÀn juotava

Marco B
2 years ago
3.5