
Reviews

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg3 years ago

3.4

Igge A
@ Systembolaget Eksjö3 years ago

3.0
Trevlig lager med mer smak än vanligt. Lite citrus i lukten. Lite bränd i smaken men det är bra. Lång eftersmak.

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Munkedal3 years ago

3.0
Ok men inget över sig

Sparrman
3 years ago
2.7
Paul A
3 years ago

4.1

Jan-Erik O
3 years ago
3.0
En skaplig lager passar till lättare mat
Neostar
3 years ago
3.2

Roywenk
3 years ago
3.5
Når inga höjder, men OK ändå

Andy
@ Systembolaget Visby3 years ago

3.5
Den var helt ok.

Pipan
3 years ago
3.4
En rolig lager, hur kul nu en sådan kan bli 😂 men denna va bra.