
Reviews

Bonne1978
@ Wirströms Pub1 year ago
3.3

Allu
2 years ago
3.3

Lillis
2 years ago

3.6
Ny typ av öl som är himla go även om man gillar kolsyrepatron bäst på dessa

Renata B
2 years ago
3.6

Roywenk
3 years ago
4.5
Mycket bra, helt i min smak!
Tomixen
3 years ago
3.3

Kalmar
@ Systembolaget Uppsala3 years ago

3.2
Irkkutyyppinen kuiva stout. Mieto ja mukavan pehmeä. Outo tuttavuus mutta ei huono sellainen. Helppo tumma🇸🇪🍺👍 Uppsalan omaa tuotantoa…

En kullas ölresa
3 years ago
3.6

Kroghall
@ Gräsö camping3 years ago
3.0