
Reviews

Japeinen
@ Taphouse Frankfurt4 months ago

3.7
Etummainen. Väriltään melko ripulimainen, mutta maku onneksi taattua belgia.
Angelique
9 months ago

3.5
Vähän hiilihappoinen, hieman imelähkö. Saisi olla enemmän luonnetta.
PEP06/26

Keuvin R
@ CocoVail Beerhalle Barcelona10 months ago

4.0
Niklas V
1 year ago
3.5
Mahongin ruskea samea ja runsas vaahto. Tuoksu: makea mallas, karamelli, banaani. Maku: makea mallas, banaani, hieman humalointi. Hyvä Belgialaistyylinen olut.
Carla
2 years ago
1.5

Rafa B
2 years ago
4.0

Nono
@ Las antípodas2 years ago

4.1
Fresca. No pesa el %. Peligrosa.

Rata K
@ El refugi de la cerveza3 years ago

3.3
Kikena32
3 years ago
4.0

fnxalex
3 years ago

4.5
Une bonne belge espagnol 😜