
Reviews

BeerPlease
9 days ago
3.4
Varsin kuivaa. En osta lisää.
Tommi T
1 year ago
3.8
BritishLad
@ KwakInn2 years ago
4.5
Tried in Old Riga, Latvija 🇱🇻

Ltn. NaCl
3 years ago
2.9
Puolikuiva hapokas siideri, jossa vallitsevana (vähän esanssisen) parfyymiset ja kukkaisat aromit sekä lopussa nouseva käreys. Ei omaan makuuni.