
IBU:90
Reviews
Mikael M
8 years ago
3.5

Mikikin
9 years ago
4.0

Tombouser
9 years ago
2.5

Viltzu
9 years ago
3.5
Odotin tynnyrikypsytykseltä isompaa roolia tähän olueeseen mutta aika vaisuksi jäi. Hieman Skottiviskin vivahdetta havaittavissa mutta suurimmalta osalta ihan perus IS, Samettisen kahvinen ja suklainen, siinäpä se. Odotukset olivat valitettavasti liian korkealla...

Nikolaos K
@ Saveur Bière10 years ago
4.0
Nyt on miellyttävä imp.stout. Vahvan paahteinen, tummaa suklaata, kahvia, hiukan karamellia ja viskimäinen jälkilämpö.

pyksy
10 years ago
5.0
Oispa K
10 years ago
4.0