
Reviews

Heidaam
@ Hämeen Linna3 days ago
2.9
Hietala J
6 months ago
4.3

Hukkis
6 months ago
3.9

Tomi V
@ Ravintola Verkatehdas7 months ago

3.8
Oikein maukasta.

Allubix
10 months ago
3.5

Juhki
@ Hämeen Linna1 year ago
3.5
Kullankeltainen, kirkas. Pehmeä, hedelmäinen maku, lähes kuiva. Sopivasti humalaa. Upea olut

Husse
@ Ravintola Verkatehdas1 year ago

3.5
Eetu
1 year ago

3.5

Matti T
@ Seurahuone Lahti1 year ago

3.0
Sopiva humalointi. Mitäänsanomaton.

Antti V
@ Ravintola Verkatehdas2 years ago

4.1
Raskasta Joulua -keikka ja linna-olut, toimii!