
Reviews

Joakim P
27 days ago
3.9

UC08
@ Drankgigant Beveren1 month ago

3.0

Igunator
@ Hoptimaal3 months ago

3.9
Maltainen, mausteinen quadruple tuntemattomalta panimolta. Ihan toimiva keitos.
Kaatuu lasiin syvän tumman ruskeana, vaahtoaa runsaasti kuten pitääkin.
Tuoksu on maltainen, makeahko ja hiukan mausteinen. Hiukan kirpeä myös, maitohappoista aromia.
Maku on samalla linjalla, hiukan makea, hiukan kirpeä ja hiilihappoinen. Alkoholia ei hirveästi huomaa. Katkeroa on, mutta se on mietona taustalla.
Jälkimaku on hetken katkera mutta makeutuu pian. Alkoholi tulee esiin ihan lopussa pienenä lämpönä.
Xavier77
4 months ago

3.0

Guaresi R
8 months ago
3.5

Fred D
@ Drink peiffer8 months ago

4.0

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.7
Hieman makeutta ja tummaa mallasta sekä kuivahedelmäisyyttä.
Tammitynnyri maistuu myös reilusti.
Vivi
1 year ago
5.0
Rosello H
1 year ago

3.9
Bière brune étonnante !
Fruité au nez
Et légère et douce en bouche pour une bière à 10 degrés!! Pas de ressentiment goût alcool en bouche !
(Note personnel pour compléter mon carnet à bière)

Thomas
2 years ago

3.0