
Hops:Mosaic
Reviews
Janne G
@ K-market Röykkä1 month ago
2.7
Aika perus pirtelö, ei tarjoa mitään uutta. 😶

Petri P
@ Käsityöläispanimo Grönbacka9 months ago
3.6

FrankBaboon
@ K-Supermarket Jakomäki10 months ago
3.0
En erityisemmin pidä mosaicista, mutta tässä on kiva bitter vivahde, joka toimii hyvin

Anfo13
@ K-supermarket Sotkamo10 months ago

3.5
Oskari70
10 months ago
2.8
Marko K
10 months ago
3.0

Simpuli
@ Middle of nowhere11 months ago

3.3
Jonas
@ K-Citymarket Järvenpää11 months ago

2.6
Hieman makea, kyllä mosaic hieman maistuu, mutta nimen perusteella ajattelin olevan vahvempikin.
Reigo
@ Bierhuis Rotterdam11 months ago
3.1
Jukkan
@ K-Citymarket Lieksa11 months ago
4.0
Pehmeä, jopa ilmava maku ja suutuntuma. Ei kitalaen jälkipuinteja. Keveä tuntuma, josta ei voi olla pitämättä. Tämä on helppo olut, joskaan ei voimakkaan maun etsijöille sopiva.