Kotimaista NEIPA 5.0%, RPS Brewing, Finland
1469 ratings
3.1
Kotimaista NEIPA
5.0% New England IPA / Hazy IPA
Unlock the RPS Brewing sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Trooppisen hedelmäinen suodattamaton New England India Pale Ale -pintahiivaolut.
Unfiltered

Reviews

Post author: Turtsi
Turtsi
3 days ago
3.0

Post author: Timbe
Timbe
@ S-market Kello
3 days ago
3.0

Post author: ZinbbaKoo
ZinbbaKoo
5 days ago
2.9

Post author: Dona
Dona
@ Sale Niirala
7 days ago
3.0
Ihan juotava olut, varsinkin kylmänä. Pehmeä ja hieman kirpeän hedelmäinen.

Post author: Oiva L
Oiva L
@ S-market Suutarila
9 days ago
Kotimaista NEIPA, Finland
2.2
Yllättävä, mieto mutta maukas

Post author: Jonestown
Jonestown
@ S-market Haukipudas
15 days ago
Kotimaista NEIPA, Finland
2.5
Ei tuu kovin ostettua, juotua ja arvosteltua halpoja suomalaisia bulkkioluita. Tätäkin kun nyt maistelee, niin muistaa että sille on syynsä. Kyllä tässä ne NEIPAn piirteet on, mutta kovin laihana ja vetisenä. Epämääräinen, laiha hedelmäisyys ja katkeroa vain niukasti. Mutta havuisuus on ehkä tämän paras piirre. Elekääpä käsittäkö väärin, kyllä tämä ihan juotavaa on, mutta täysin linjassa 2,79€/0,5l hintaansa. Ei korkea hinta tietysti ole automaattisesti = laatu. Mutta kyllä se yleensä jotain osviittaa tarjoaa.😁

Post author: ChopperOlli
ChopperOlli
19 days ago
3.5

Post author: Piipponen E
Piipponen E
24 days ago
3.4

Post author: Pete
Pete
24 days ago
3.2

Post author: Kolibri91
Kolibri91
25 days ago
Kotimaista NEIPA, Finland
3.1
Luulin tämän jo arvostelleeni… Ulkonäkö, oluessa semi vähäinen hallittu vaahto joka jättää ohuen lähes koko pinnan peittävän hunnun. Olut on sameahko ja kellertävä mutta ei niin neipamaisen pastellin kellertävä vaan enemmänkin tuollainen limsamainen ja läpikuultava. Aromi, tuoksu on vaimea ja melko vähäinen mutta kyllä sitä siellä on, tuoksu on pehmeähkö ja hedelmäinen, hieman makeaan viittaava. Maku, makea, helposti juotava, ei juuri kitkeryyttä, maku on pyöreä ja siitä on vaikea erotella yksittäisiä elementtejä, maussa on mielestäni greippiä ja mandariinia. Tähän hintaan ei varmasti pysty parempaa neipaa tekemään, tämä on ihan ok mutta todella geneerinen.