
Reviews

Eve K
@ K-Citymarket Kupittaa Turku7 days ago
3.5
Aika pitkälti makeaa limpparia, jonka mukana karvas IPAn puraisu. Ei ihan sopinut ruokajuomaksi.

Mestari
1 month ago
2.5

Zuuks
6 months ago

3.0

Musamiehenoluet
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio11 months ago

2.7
Ois saanut vähän enemmän tuo olut tuolta tulla esille. Aikalailla limpparilta vain maistuu. Raikas ja hieman erilainen twisti mandariinin kanssa.
Iiro H
@ K-Citymarket Klaukkala1 year ago

3.8
Herkullinen ja raikas radler.
Karlos Amore
@ K-Citymarket Easton1 year ago

Olutsieppo
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri2 years ago
3.3
Hyvä. Pehmeän mandariinin makuinen.

Baba Jaga
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku2 years ago

3.8
Professori Miguel
2 years ago
0.3
Hirveetä paskaa. Esanssi-mandariinin ja halvimman Pirkka-oluen sekoitus.

Kinnune
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio2 years ago

3.9
Kiva radler, mandariini toimii hyvin ja pehmentää. Sitruunaruohoa en oikein löydä ja kokonaisuus menee aika selkeästi makean puolelle. Aika limumainen kokonaisuus, olut ei pääse pahemmin esiin.