
Classic Bavarian wheatbeer. Fruity aroma of banana and clove. Mild bitterness and high carbonation. Easy body! Perfect for the summer!
IBU:14
Reviews
Yrjajan
@ Kyläkauppa Vesa Keskinen8 days ago

3.2
Vehnää, banaania. Maussa tulee mieleen itse tehty sahti. Matalat hapot. Tämä löyty Veskun alelaarista. Bbf. 23.05.26

Tempsey
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago

4.8
Good

Esko N
@ Lapin Panimo Panimomyymälä3 months ago

3.0
Tummankuparinen sävy. Utuinen neste tuoksuu vehnältä ja banaanilta. Maku on melko ohut, kokonaisuus on kohtalaisen makea. Banaania on jonkin verran, jonka lisäksi on jännää mausteisuutta ja kukkaisuutta. Sinänsä ihan kiva vehnä mutta jotenkin ohkanen ja laihahko.
Janne G
@ Lammin Sahti, Tuulonen4 months ago
3.8
Harvinaisen hyvä suomalainen vehnäolut 👍😁 Olisi ehkä ansainnut jopa täyden nelosen

Kim K
4 months ago
2.7
Kimble
5 months ago

2.9
Pecu83
5 months ago
4.3
EskeM
@ Sale Kirkkopuistikko Vaasa5 months ago

3.4

Mika K
@ Minimani Seinäjoki6 months ago

2.8
Kaatuu lasiin käytännössä ilman vaahtoa. Tuoksu ja maku on perinteistä vehnäolutta, mutta missä ihmeessä hiilihapot? Piti oikein tarkistaa pullon kyljestä onko vanha olut, mutta ihan tuore tapaus tämä oli. Joskus toisella Pohjalaisella panimolla oli samaa ongelmaa juurikin vehnäoluen kanssa, en tiedä mistä johtuu.
MakeJ
@ Lammin Sahti - Panimomyymälä / Bar6 months ago
3.3
Tummahko kirkas olut vähäisellä vaahdolla. Tuoksua ei erota, nenä on lakossa. Maku taasen melko laimea. Pehmyt ja ihan mukava juoda. Ehkä kuitenkin parhaimpia suomalaisia vehnäoluita tämä.