
Reviews

Henri A
@ Mall of Split11 days ago

4.0
Helteeseen helpon raikasta herkkua!
- On tässä fiilistä juoda oluita vanhan kaupungin yllä!
- Kattokassisen sanoo kippis!

bbac28
19 days ago

3.8

JUSTINJAYB
@ The Garden Brewery23 days ago

3.6

Guillaume D
2 months ago
3.3
🇭🇷

Lasis
@ Screws & Beers2 months ago

3.5
Marjamehun väristä. Tuoksu mustikkaa. Maku kuiva, hapan mustikkainen, sitrusta ja hiukan vaniljaa. Hyvä olut.
Clément J
6 months ago
2.5
Pak
@ V and B Cholet6 months ago

5.0
Simon P
@ Tesco Extra Swindon7 months ago

4.1
Andrew
8 months ago
3.5
BatDePau
10 months ago
3.0