
Reviews

Anne S
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago

4.6
Suklainen, sopivan makea. Hyvää!

SergeantV
1 year ago

4.0
Ei mitään muistikuvia.

Tryffelisika
@ Craft Beer Helsinki Wanha Satama 20251 year ago
3.1
Ei maistu alkoholi, tömäkkä maku mutta ei tästä löydy kuin paahteisuutta.

EJVIND E.
@ Alepa Kauppiaankatu2 years ago

3.9
Tässä tuntui nougat, kahvi ja pahteisuus hyvänä yhdistelmänä.

EJVIND E.
@ Hotel Katajanokka2 years ago
3.9
Toimii, mutta ei ihan säväyttänyt. Olisin odottanut parempaa tältä panimolta.

Archtei
@ Craft Beer Helsinki 20233 years ago

3.5
Moottoriöljy missä kahvinpavut dominoivat palettia. Tähän on hyvä taputella ensimmäinen festivaalipäivä

Tuukka P
@ Olutravintola Oljenkorsi4 years ago

3.7
Cervisiamin Die Hard Imperial Pastry Stout, lisämausteina toffee, karamelli ja tonka pavut. Mustanruskea olut, tuoksussa toffeeta, vaniljaa ja paahdetta. Maku makeahko, hitusen tahmea ja tukeva runko. Tämä norskipanimo on yleensä laadun tae, kuten tälläkin kertaa vaikka seikkaillaankin leivosstoutien maailmassa. Ei äklömakea, paahde komppaa kivasti ja Die Hard todellakin on jouluelokuva.
Mikrami
@ Juova Hanahuone4 years ago

3.8
Kahvinen, vahva stout.