
Reviews

BXL
6 months ago
4.0

Nilppa
10 months ago

2.7
Vaalea, oljenkeltainen, kirkas, kuohkea ja kestävä valkoinen vaahto. Tuoksu maltainen ja kevyen ruohoinen. Maku laihan maltaisa ja kevyt, vähän vetinen mutta ihan hyvä janojuoma.
MakeJ
@ Fjellheisen10 months ago
3.2
Oikein hyvä alkoholiton olut, en maistanut sitä omituista (sivu)makua joka usein alkoholittomissa. Tämä putosi hyvin.

Realkal
11 months ago
2.8
Louka B
1 year ago
2.8

Jonilepp
2 years ago
3.2

Mikko Matias
@ Salteriet2 years ago
2.0

Jusuf
@ Tromssa2 years ago
0.8
Aika laiha maku.
Eldar
3 years ago
2.5
Henrikke
3 years ago
4.0