
Reviews
Hoorutka
@ Siebensternbräu4 months ago

3.1
Paahteinen ja jopa aavistuksen savuinen dunkel. Märzenin jälkeen vaikuttaa aika kuivalta.

Revilo Z
4 months ago
3.0

Amanda W
@ 7Stern Bräu10 months ago
3.2

oipaT
@ 7Stern Bräu4 years ago

3.5
Hanasta ihan musta juoma. Beige vaahto. Paahteinen ja hieman palanut. Pientä makeutta.