
IBU:15
Reviews

Tuomas S
@ Alko Verkkokauppa13 days ago

3.4
Kesäinen, appelsiinia, mausteinen.

Musti77
14 days ago
3.5

Hoddyhustler
16 days ago
3.0
Citrus style beer 🍻

Tommi R
29 days ago

4.4
jerome
1 month ago
3.0
Classique
Maximusrob
2 months ago
4.0
Nuotio T
2 months ago
3.6

Jukka K
@ Alko Arkadia2 months ago

3.6
Tasapainoinen blond, maussa ja tuoksussa sitrushedelmiä ja sen kuorta. Hyvin pehmeä, mukavalta suussa tuntuva olut.

Lauri
@ Alko Verkkokauppa3 months ago

4.4
Ohuen viljaisen kullankeltaista ja sameaa. Runsas ja hyvin pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, raikkaan ja maukkaan hedelmäinen (omenaa, päärynää, aprikoosia appelsiinia), kirpakan ja raikkaan sitruksinen, belgihiivaisen aromaattinen ja mausteinen sekä ohuen maltainen ja viljainen.
Maku maukkaan, makean ja kevyen maltainen ja viljainen, runsahkon, miellyttävän, makeahkon ja raikkaan hedelmäinen (aprikoosia, appelsiinia, omenaa, päärynää), kirpakan sitruksinen, kepeän belgihiivaisen aromaattinen ja mausteinen, vihreän yrttinen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja runsaan hiilihappoinen.
Erittäinkin maukas, miellyttävän hedelmäinen, melko raikas ja mukavasti juotava belgi blondi.

Jokinen
@ Alko Noormarkku3 months ago

3.3
Vaalean keltainen olut ohuella ja puhtaanvalkealla vaahdolla.
Tuoksu on kirpeän raikas. Appelsiinia ja banaania, sekä pippurimaista mausteisuutta.
Maussa jatkuu pirteä raikkaus. Appelsiininkuorta, sitrusta ja havua.
Neilikkamaista yrttisyyttä ja pippurista mausteisuutta, sekä ruohoisuutta..
.
Kepeä ja pirteän raikas blondi.
Kiva yrttisyys ja mausteisuus.