
Reviews

Thomas Syster
11 months ago

3.1
Den var god vi ringde någon de svara han sa hallå nu är vi på väg till ankdammen. Bullen är på väg. Han stannade och pissa han är för tjock för att springa ha ha ha ha ha tjockis.😂😂🤣
Andersson D
2 years ago
3.0
jsilen73
2 years ago

4.0

Matti H
@ Äkäsranta3 years ago

3.2

HooDee
@ Systembolaget Haparanda3 years ago

3.7

Landström R
3 years ago
2.9

Feliciatrex
3 years ago
3.2

HooDee
@ Systembolaget Haparanda4 years ago

3.7

Matti H
@ Äkäsranta4 years ago
3.2

Robert G
4 years ago

2.7