
Reviews
Vesa K
8 months ago
3.1

Jampe
10 months ago
3.1

Mikko H
@ Lidl Skanste1 year ago

3.0
Päivän kävelyt ja rantailut takana, Lidlille brändättyä liettualaista wit-tapaista vehnää testiin palautumiseen.
Tuoksuu aika laimeasti vehnän makeus ja mausteisuutta,ei tölkin tekstistä selviä itelle onko korianteri jne mut sen tapaista.
Maultaan pehmeän makean vehnäinen. Sitruunan kuorisuutta mietona. Jälkimaussa häivähtää ne samat mausteet kuin Tuoksussa. Vähän väljähtänyt loppu.
Sinänsä ihan ok kesäinen bisse , mutta ei mikään erikoinen tai muutenkaan laatutapaus.. 🤔
Raul R
1 year ago
1.0

Pertti E
@ German pub3 years ago
2.5
Melkoinen hedelmäpommi ei pääse Belgialaisen blancen tasolle

frankneal
@ Lidl Tallinn Tähesaju3 years ago

3.1
ok vehnä..
Rain K
4 years ago
3.3
Rain K
4 years ago
3.3